felbeslut,

bestämde mig för att sova idag och strunta i idolaudition. dels för att jag
inte riktigt vågar, inte tror på mig själv tillräckligt och dels för den här elaka
foten jag har. jag menar, hur kul vore det att stå och köa flera timmar med
kryckor? nej, inte speciellt kul. skulle ju få ont i foten jag inte har ont i pga
överansträníng. men ja, gissa vem som ångrar sig nu? gissa vem som
mer nåt annat verkligen vill stå där och höra vad dom har att säga om min
röst? typiskt mig. nästa år då jäklar, är dom inte i gävle så lovar jag att jag
åker dit dom är. :) plus att då hinner jag träna lite mer, ta tag i mina sång-
lektioner igen. saknar det.
puss,


hur härligt är det inte att stå där uppe!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0