en idiot som jag,

gymmade med matilda imorse, eller idag kanske man säger eftersom vi
åkte dit till kl1. tog i av alla mina krafter och fick inte bara träningsvärk utan
också grepp till kryckorna med mig hem. mårten hade lämnat det på
gymmet igårkväll så det var ju alldeles kanon. haha, lättroade tjejen som
tyckte att det var asroligt att klämma på.
mer än så har det väl inte varit idag, mobilen har plingat oavbrutet typ hela
dagen så jag har väl varit klistrad vid den ungefär.
nu är det dags att åka till britta med bingolotterna, sen ska jag fortsätta sy
på min klänning. får se vart dagen leder.
puss,

vi sa vår kärlek den klarar allt, men älskling du ljög
och jag ljög för vår kärlek klarade inte allt.
och nu håller vi avstånd, vi har ett bord mellan oss,
vi som brukade hålla så hårt, hud mot hud, kropp mot kropp.

Kommentarer
Postat av: petra

lycka till med klänningen :D

2009-04-09 @ 17:17:31
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0