depp,

jag har en såndär dåligt dag igen. maten har inte alls gått ner. och det
känns jäkla jobbigt med allt just nu faktiskt. fick ner frukosten men fick
inte alls behålla den särskilt länge utan fick upp den igen strax innan
jag sprang till bussen. lunchen gick inte ner alls i princip, bortsett från
1,5 knäckebröd, lite äppeljuice och två-tre skedar yoghurt? har världens
huvudvärk och är hungrig men absolut inte sugen på någonting över
huvudtaget. ja. pollen var det också ja, ögonen började rinna och jag
fick några konstiga blickar av folk som trodde att jag grät. men icke.
just nu vill jag bara ha provsvaren här hos mig! vill veta vad fan som är
fel på mig. ingen tycks ju kunna svara. och jag ber om ursäkt för klangen
på detta inlägg men idag är det svårt att vara positiv, tyvärr. nu ska jag
plugga, sen blir det väl träning. hörs.
puss,

du tittar, men du ser inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0