dåligt samvete, nej tack!

så jävla onödigt! varför får inte jag ha roligt för? du vet ju precis hur du ska
bete dig för att få mig ur balans. få mig på så jävla dåligt humör. och när
du nu dessutom lyckats med detta så är det inte nog, för då ska jag minsann
prata om allt som var? jag vill inte mer. att säga att jag är elak är bara löligt,
jag måste ju följa mitt hjärta eller hur?  men jag förstår ju tydligen ingenting,
nu är det 'dags att jag börjar bry mig'? det är bara onödigt. jag fatta visst inte
vad jag utsätter dig för, nej, men fattar du ett dugg av vad du gör mot mig?
varför får jag inte må bra? du gör mig verkligen ledsen. allt du säger och gör
nu bara förstör. det är inte rättvist mot någon av oss. om jag ska bry mig så
ska fan du respektera mig. gah, vet inte ens varför jag tar åt mig. så töntigt
att försöka ge mig dåligt samvete över att jag inte vill längre. de känslor som
fanns kvar har övergått i ilska nu, ilska och besvikelse.
tyckte att du skulle veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0