dagens 6/4 -09

har inte direkt varit en händelserik eftermiddag/kväll. blev helt yr och fick
jordens huvudvärk som sagt så jag försökte väl äta litegrann och vila en
stund men det blev ju inte bättre. jag har legat i sängen i princip hela
kvällen. så roligt har jag haft. imorgon blir det stan med syster och sen
ska vi i laget ha "kost-i-samband-med-träning"s-snack på hälsostudion
imorgonkväll. sen få vi se, blir nog lite gym efter det. nu ska jag kika på
film, har popcornskålen i högsta hugg. bjuder på en dagens först. natti!
puss,

dagens vill ha: nya jeans, byxor iaf.
dagens klädsel: leggings, linne, tunika,
dagens frisyr: utsläppt
dagens smink: nada
dagens låt: hurt
dagens planer: filmmys med mig själv
dagens misslyckande: huvudvärk
dagens drog: sängen
dagens köp: massor med tyg och tillbehör
dagens godis: inget!
dagens humör: ganska bra faktiskt
dagens citat: johanna till snuskgubben på gymmet; "jaha.., vart bor du då?"
dagens roligaste: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0