bend it like beckham.

det är så typiskt när man har suttit hela morgonen med ett arbete att man
när man sedan kommer till skolan blir tillsagd att redovisningen och
inlämningen har blivit flyttad till måndag. varför sov jag inte ut för? och
varför får man inte veta i tid att studen är inställd, då hade jag ju kunnat ta
en senare buss iaf, och sovit en timme extra. suck. just my luck.

men ska inte vara allt för negativ, det finns det ingen anledning till. :) hade
italian och träningslära och på den sistnämnda lektionen fick vi titta på
"skruva den som beckham", eftersom vi ska hålla på med idrottsskador
nu. inte för att jag tycker att den har jättemycket med ämnet att göra, men
ändå. helt okej iaf, slappt och bättre än plugg i böcker.
blev tvåan hem, kallt som attan att gå från kaveldun, emn det fick bli så
eftersom jag missade tian. my bad. nog om det.

idag ska jag vara med emma! vi skulle käka på varsitt håll först och sen
kommer hon hit till mig. äntligen! i've missed you girlie. nu ska jag gå och
ring ett samtal. :)
puss,


Kommentarer
Postat av: petra

sällan madde inte talar om sådana saker i tid :P

2009-04-15 @ 21:20:55
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0