1a april.

idag är en sådan dag då man får luras, och ändå har jag varken hört eller
hittat på ett enda aprilskämt. tråkigt! vad som däremot var mycket roligare
och definitivt inget skämt var att brynäs j20 just vann smguld! vilken jäkla
stämning det var alltså! grymt kul att vara där och kolla. grattis grabbar!

i övrigt så har jag kommit på att idag är dagen för mig att ställa på moppen,
och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag vill ha den eller om jag
vill sälja den. det känns inte som att jag kommer att använda den lika
mycket i år som de två gångna somrarna. får se hur det blir med det där.
nu hade jag faktiskt tänkt att sova, men jag bjussar nog på en dagens först.
puss,

dagens vill ha: fortfarande bättre självkänsla!
dagens klädsel: jeans, randig tröja, underkläder, converse.
dagens frisyr: uppsatt
dagens smink: mascara
dagens låt: ja, alla melodifestivalsbidrag spelades på repeat..
dagens planer: sova!
dagens misslyckande: typ stan? ont i händerna!
dagens drog: läkerol cupa.
dagens köp: två nagellack, ögonfrans och -bryn färg, scarf.
dagens godis: inget, (läkerol är inte godis väl?)
dagens humör: på topp
dagens citat: öh, vet inte? :)
dagens roligaste: stämningen på läkerol arena.


Kommentarer
Postat av: petra

AHH! grattis till dom!

2009-04-01 @ 23:21:24
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0