16/4 -09

nu har jag precis petat i mig dagens första och enda måltid. det fick bli
nudlar eftersom det är ganska neutralt osv. ska försöka dricka lite te och
äta en tekaka också, så vi får väl hoppas på det bästa. har ju musik
imorgon, och den vill jag verkligen inte missa. sen har jag lite trevliga
kvällsplaner uppgjorda med matilda också. så ja, jag måste helt enkelt
bli frisk. och sen har jag ju hela lördagen uppbokad också och då kan
jag verkligen inte vara sjuk. så det så. men ja lite mer att äta och sen
så ska jag nog faktiskt försöka sova, har ju ingen näring, alltså ingen
energi, i kroppen. bjussar på dagens innan, var länge sen sist.
puss,

dagens vill ha: självkänsla, bättre ämnesomsättning, pengar etc.
dagens klädsel: mjukisar och myströja
dagens frisyr: uppsatt
dagens smink: ingenting
dagens låt: jag vill byta liv
dagens planer: äta som sagt, tv och sova
dagens misslyckande: kräkas
dagens drog: tvn kanske
dagens köp: ingenting
dagens godis: inget
dagens humör: bra!
dagens citat: -
dagens roligaste: jobbet!

Kommentarer
Postat av: petra

krya på dig!

2009-04-16 @ 22:31:51
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0