motion, älskling och plugg.


började dagen med en kort promenad i kylan innan frukost.
tog en dusch och satte mig framför tvn en stund, försökte 
förstå mig på det här med designen på bloggen, men jag tror 
fortfarande att jag faktiskt behöver matilda som stödhjul.  
fixade lite innan jag åkte hem till mannen.
han röjde lite medan jag låg utsträckt på soffan och latade mig (a)
sen tog vi en skapligt lång promenad i fridhem för att vakna till
lite och på väg tillbaka gick vi in på konsum
och handlade grillad kyckling, pommes, sås och gurka för
att sen gå hem igen och tillaga lite lunch. :)
hur mysigt som helst.
men sen så var det ju givetvis så att han skulle ha träning kl6, så
jag fick minsann traska till bussen och åka hem till mig.

nu tänker jag nog gå ner koka lite te och sen blir det bokanalys,
so-arbete & avslutningsvis lite pilates!
ha det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0