godkväll,

nu har jag gått och väntat hela våren/sommaren på att domänet matildalinden.blogg.se
ska bli ledigt. det verkar dock inte bli av. det har stått i hundra år att det snart skall gå att
användas eftersom den har blivit flyttad, men icke.
så idag, idag kom jag på att jag helt enkelt bara kunde vända på det. det blev en lindén matilda,
såsom det står i alla viktiga papper och klasslistor etc.
och matilda j, hon tyckte minsann att jag var himla smart som kom på det där nu, efter typ
ett år av försök att komma på ett domän som passar mig.
och jag höll verkligen med.
så ikväll har vi suttit hela kvällen här hemma hos mig och fixat, stort tack!
och nu är vi faktiskt, äntligen, tillfälligt färdiga så härifrån får jag ta och klara mig själv.
så jag antar att det enda som återstår är att säga;
välkommen till min nya blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0