29/10 -08

jag tänkte, när jag ändå håller på, skriva lite om min dag också.
vaknade runt 9, med samma konstants huvudvärk som alltid,
och var minst lika trött som när jag gick och la mig igårkväll.
medicinerna som jag har fått har inte hjälpt ett dugg och mina armar/armveck
är fortfarande blåsvullna efter alla provtagningar och omtagningar.

gjorde ilsken upptäckt när jag sedan slog på datorn. nelly.com fortsätter
att krångla. det blev en massa samtal hit och dit, och dom tyckte tydligen
att det var roligt att lägga på i örat på folk.
när dom slutligen fattade att jag ville byta storlek på klänningen så skulle 
jag minsann få 300:- i kompensation för tjafset också. man tackar.

gladare nyheter när min andra beställning, miss sitxy klänningen, äntligen kom på posten idag! 
passade utmärkt.
sen gick dagen fort, jag duschade och mötte maja och matilda på stan,
gick omkring i ca två timmar innan dom skulle käka och jag skulle hem.
dom kom hit igen runt halv 8 och då skulle vi kolla på film, men vi fastnade
här vid photoshop ist.
gjorde även en blogg åt majsan, (mmajaklang.blogg.se)

nu är jag ensam igen och ska snart sova. morgondagen förväntas spenderas
med min otroligt söte pojkvän, sedan en joggingtur/gym (har inte bestämt än)
och mot kvällningen lite pluggande.
natti,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0