onsdagar går alltid så fort.

hade allvarliga problem med att komma ur sängen imorse.
kunde verkligen inte sova igår, hur mycket jag än försökte.
hade fotbollsteori direkt på morgonen, var ju inte direkt
skitkul, och jag kan lova att vid det här laget är skapligt
trötta på tores 'diskutera det med kompisen bredvid'.
gick och käkade lite makaroner, och drog oss till väster-
tull. skrev ut våran närvaro och lämnade till våran
handledare. traskade till vasa och hade förhör på alla
135 glosor som kommer på provet. suck -.-
gick till bara till träningsläran som tack och lov gick ganska
fort. blev buss hem och en tupplur på soffan innan
topmodel.
och idag har varit en bra dag. kunde inte göra annat än
att skratta. och tjejerna, dom tyckte nog minsann att jag
var helt väck. :)
idag blir det grey's och italienska plugg tillsammans med
min nyvunna kärlek; grönt te och en bit mango!

you held all the cards and sold me out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0