trött, oja!

hade träning 08.15 imorse. kan lova att det tog emot att
kliva upp ur sängen och klä på sig tonvis med kläder,
springa till bussen och vidare till strömvallen och sedan
träna mitt i all snö. hualigen! kassaste träningen ever,
ingenting gick över huvudtagen. duschade och gick ner
på stan med catrin. gick till pappa och hämtade lite
pengar och käkade kebab (aa) hade typ 3timmars rast
så det böev en hel del fönstershoppande också i brist
på pengar. hade italienska sen och fick tillbaka provet.
255/263 mvg! så viktigt. så jäkla skönt att höra.
hade träningslära sen och satt och diskuterade skolkosten.
vi är nog alla enade om att DEN SUGER.
sedan 'gymmade' jag och catrin. haha, massa hockey-
killar, helt pinsamt. vi var där i kanske 30-35min. sen
fegade vi ur. gick ut och väntade på bussen. adam ringde
och frågade vart jag var, skulle va med han senare, och
då stog den stackarn hemma hos mig och väntade, ute
i kylan, eftersom ingen var hemma och skulle överraska
mig litegrann. nawie, blev riktigt glad med fick dock lite
skuldkänslor över att inte vara hemma. gick in och åt lite,
tog en dusch och sen blev det en varsin tupplur i sängen.
han åkte för typ en timme sen, skulle hem och äta och
kolla på fotboll (?) elelr nåt sånt. :p
blir en tidigt kväll ikväll, jag är helt slut över att ha behövt
gå upp halv7 och två träningspass. skulle kunna somna
på fläcken, men jag måste plugga lite matte italienska
och samhäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0