tisdag

vaknade med fetaste träningsvärken. aj i mina axlar!
och vi kom ju inte upp när vi hade planerat utan det
blev väldigt mycket snooze, och väldigt mycket mys.
skolsm-matchen blev inställd vilket betydde att jag
hade kunnat sovit till minst 11, surt.
åkte hem, tog en dusch och en tupplur. blev lite
top 10 at 10 på mtv innan jag gjorde mig i ordning för
att åka och möta fanny och kalasa på pannkakorna.
sitter på DA nu, helt okej idag. dock lite jobbigt att sitta
på stolarna eftersom jag har så ont i ryggen.
sen blir det engelska och matte. ikväll blir det träning
och lite uglybetty & desperatehousewives.
puss,

och, JAG HAR NAMNSDAG IDAG :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på namnsdagen :D

2008-11-25 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0