söndagsångest.

ja, vad ska man säga? söndagsångest så det stänker
om det. är inte ett dugg pepp på någonting. undra varför..?
så trött på det här nu, och jag förstår inte varför det inte
blir bättre? det spelar ingen som helst roll att vi varit här
förut, att vi vet vad som krävs, det händer iaf ingenting.

har varit vaken sen halv11 nångång, och nu har jag
äntligen tagit mig igenom hela träningslärahäftet. mina
ögon går snart i kors, så mycket har jag läst. tycker inte
att prov ska få vara såhär stora. men nu kan jag faktiskt
alla muskler och ben i kroppen på både svenska och
latin. kan ju säga att det tog sin tid. jag lär väl dock sitta
med det här resten av kvällen, annars har jag ändå
glömt det imorn. sen lär jag nog slänga in lite italienska
och samhäll i huvudet när jag ändå håller på. och jag har
väl ungefär tre och en halv timme innan jag ska iväg
på avslutningsfest med gestrikelaget. det ska faktiskt
bli riktigt trevligt. ser fram emot det.
så ja, nu måste jag nog fortsätta plugga. skriver väl
kanske sen, och så måste jag slänga in en bild på hur
snygga vi var igår i hjälmarna och allt!
puss,

Kommentarer
Postat av: catrin

hahahm hjälmarna :'D

2008-11-16 @ 15:20:31
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0