söndag

filmen igår var väl inte skitbra, dock inte skitdålig heller.
helt okej tidsfördriv. lite mycket pangpang för mig bara.
taxin hem var inte bättre den heller. fan hur han körde,
och inte hittade han ett dugg. ;s

tänkte sova länge idag men det verkar visst bevisas att
jag inte tillåts göra detta. blev väckt imorse med, livrädd
när hela sängbordet började vibrera. då var klockan typ
9, och tror ni jag kunde somna om sen eller? näe, precis.
tog mig upp och sprang ut efter tidningen, mina tår blev
alldeles snöiga.
idag har jag haft en liten hemmaspa dag, men ansikts-
mask, hårinpackning, färgat fransar och bryn, fotbad,
nyrakade ben, nymålade naglar osv. under tiden har
jag tittat på alla repriser av programmen som jag varit
för upptagen för att se i veckan.  nu ska jag gå ner och
koka lite te, kolla vidare på gossipgirl. sen blir det nog
pilates eller yoga och dusch innan jag går och lägger
mig ikväll.
imorgon är det träning för första ggn på över 1,5 månad!
ska bli skönt att komma igång igen.
puss,


Kommentarer
Postat av: petra

gossip :D

2008-11-23 @ 20:23:49
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0