sliten.

jag hade verkligen inte sovit klart när klockan ringde imorse.
fick inte sova tillräckligt alls. blev ett lååångt telesamtal ist.
så ja, det satte ju sina spår.
hade svenska första, grammatik som är så oerhört intressant,
naat. fick sluta efter halva iaf. hade samhäll, nationalekonomi.
pisstråkigt.
käkade makaroner, och böt om. hade idrott och trippelboll.
bröt nageln, låter så otroligt fånigt men gör så fruktansvärt
ont. höll mig vid liv iaf, duschade och sen bar det av mot
leklandet som en födelsedagspresent till lillbrorsan. och
som ungen skrattade! det var nå helt sjukt. han nästan grät.
han hade så roligt. så det var inte bortkastade pengar iaf.
det var dagens goda gärning.

åkte hem och nu sitter jag här. är så fruktansvärt trött.
och jag har absolut ingenting att göra ikväll. så himla kul.
samtal eller förslag är välkomna.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0