sämsta humöret ever.

inledde dagen med att kliva ut genom dörren och
halka det första jag gör. bästa startenbästa dagen.
det gjorde fruktansvärt ont och jag tappade humöret
helt. halkade vidare iväg mot bussen, tog mig ändå till
strömvallen utan att ramla igen. tränade och avslutade
den med en snygg vurpa vilket resulterade i en otrolig
smärta i ryggslutet. jag tror att muskelskadan kommer att
spöka för mig hela livet, så fort jag ramlar så slår jag
alltid upp den. så less.
duschade, åt lite jordgubbsfil och hade stud-tid.
fick sluta nästan direkt, efter några skrattattacker från
marias sida.
fick se betyget på novellen, MVG. så jävla viktigt.
gjorde en hel del av min dag. gick till vasa, hade
läxförhör gick igenom nya glosorna, och fick sluta
13.10. och eftersom jag inte kunde springa
coopertestet så fick jag till och med sluta då.
gick ner på stan och la undan ett par skor, slängde iväg
ett sms till min snälla pappa som gick med på att
betala för dom, TACK PAPPA!
hann precis med bussen, och vem fick jag syn på då
om inte självaste malin eriksson? det börjar bli en vana
nu. en väldigt trevlig sådan, tycker jag :)
kom hem och satte mig i soffan, åt lite mellis, städade
lite, kollade på tv och nu sitter jag här.
och jag måste verkligen plugga innan grey's.
inte får jag nå sällskap inatt heller.

och nu är min kära far på väg till göteborg för att
kolla på en ny motorcykel, hoppas verkligen att han
får den. håll en tumme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0