så less,

du av alla människor!? tack så hilma mycket för stödet.
värmer verkligen.

jag fattar inte hur fan det har kunnat bli såhär, inte hur
man tar sig ur det heller.
var så himla säker på att du skulle finnas vid min sida
genom allt det här, tills allting blivit bra och tills jag har
fått svar, på allt.
hur ska jag kunna veta nu? förstår inte hur du tror att jag
ska kunna sova om nätterna?
skriver det här enbart för att jag vet att du läser.
tror inte att du förstår hur rädd jag är.
tänk om.. det finns så jävla många tänk om just nu.
och jag behöver dig som mest just nu.
ville bara att du skulle veta. ville bara ha dig här.
torka tårar.
antar att jag får klara mig själv för nu.
tack.

hoppas du sover gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0