proppmätt, vigd och sårad.

vaknade av att jag insåg att jag hade fått ett sms. antar att jag måste
ha hört det på nåt undermedvetet vis.
hoppade in i duschen iaf och avslutade mitt projekt med att klä om
lådorna. traskade iväg för att se om britta var hemma, men kom inte
ens halvvägs innan hon kom gående mot mig. så man sparade lite
tid och gick hem och gjorde ingenting innan farfar kom och hämtade
oss. min supersöta grandpa ville bjuda oss på mat :) tack!
vi for till helt enkelt för lite lunch, och dit kom också min faster anne
och kusin osqar.
satt väl där i ca en timme, en och en halv innan vi bestämde oss för
att vara klara. då traskade jag hem till jenny för att fixa grupparbetet
i so. och självklart var det ju jag som skulle få gifta mig eftersom jag
kom sist och inte alls fick bestämma roll. 
jag fick vigas med klara, eller gunnar var det?
och maja var ju så otroligt jäkla ful! :'D höll på att skratta ihjäl mig så
fort jag tittade på kvinnan! haha! 
efter mycket skratt, och nästan lite tårar, så fick vi iaf ihop en film och
allt som saknas nu är väl faktadelen, vilken vi ska fixa imöra.

tog bussen hem till ett mörkt och tomt hus. slog på tvn och kollade lite
på miami ink och the x-effect. så tråkigt att det bara visas gamla avsnitt!
sen kom mamma malin och wille hem och ljudnivån steg ganska
mycket.
nu sitter jag och väntar på käk, trots att jag inte är ett dugg hungrig.

jag är så jävla trött på omvärlden!
det är så jävla självklart att ni ska gnälla på mig hela tiden! om ni
nångång bara insåg att ni är så jävla otrevliga och elaka ibland
kanske ni skulle fatta att ni sårar!
jag fattar inte. ni kan bara dra, ni gör mig så otroligt ledsen!
förstör hela tiden, hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0