mysmåndag.

problem med att komma upp imorse också, för ovanlighetens
skull.. not. hade so första iaf och vi fick nog alla en chock när vi
insåg att det är prov på fredag. hjälp, blir pluggvecka det här
också. blev buss till vasa idag, varken jag eller petra hade orken
eller viljan att gå i snöstormen. insåg att vi hade läxa tills idag
och det blev lite cheat med papperna uppe. orkade inte ens
försöka utan.
buss tillbaka och lunch. en tung mattelektion och sedan super-
size me filmen på träningsläran. usch på den, + för fikat :)
blev en rush till bussen och en tripp till pingel för att hämta
lillmannen. tog en timme att komma hem.
hann bara packa och slänga i mig käk, sedan var det träning! :D
fyfan, vad jobbigt! jag tror att jag dog, stenhård styrka. kändes
som att man inte tränat på över ett år, MINST.
snålade skjuts av haglöws hit till adam där jag sitter nu.
myspojk! känns underbart. jag älskar dig hjärtat.
nu känns soffan med han mycket mer lockande,
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

att gå i snöstormen var inte lockande alls! :)

2008-11-24 @ 23:21:56
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0