mrs. brightside

idag har jag varit i skolan! det var faktiskt otroligt skönt
att vara tillbaka, för magsjuka är verkligen inte värt det.
då är skolan trevligare. började med italienskan och jag
slapp läxan eftersom jag vart sjuk, så jag fick dom tre
förhören tills på måndag ist plus nya glosorna. det var 
ju fruktansvärt mycket bussigare? ^o) not.
sen låg jag och maja i korridoren på matten, och vi
räknade faktiskt.  sen tillät vi oss själva att sluta tidigare. (aa)
sen blev det lite jordgubbsfil till lunch, sen svensk grammatik.
engelska och GOAL! plus att vi fick fordonkillarnas kakor
till filmen, (; fick riktigt beslutsångest vid bussvalet
med slutade med en färd med tvåan i emmas sällskap.
värdefullt.
blev en tupplur på soffan och sen lite ylande framför itunes.
tog en promenad med daniel också,  en kort en. och vilken
gläjde det är i grabben! haha. gick till britta och in igen.
har inte gjort nåt alls sen utom att prata med adam i telefon.
och det har varit en riktigt bra dag!

och är det inte lustigt? idag fick jag en kallelse av hudkliniken.
alla som kommer ihåg vilka problem jag hade i nacke,
hårbotten och panna och alla mediciner jag fick äta, kommer
också ihåg att detta var mer än ett år sen det började. och jag
har inte haft besvär sen i mars.
vore ju bra om man fick hjälp när man behövde den?

och jag fick provsvaren igår.
jag är inte gluten, har inte diabetes och inte brist på vitaminer.
har en förhöjd S-ige-halt i blodet (!?) vilket ger ökad risk för
allergiska reaktioner. så jag kan alltså bli allergisk mot saker
jag inte är allergisk mot, typ? förvirrad.
puss,

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Joo du har så rätt, från Nysnäshallen. Hann ju vara där ett par gånger iallefall.. :P haha

2008-11-13 @ 22:21:41
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0