jag är allt bra snäll ibland!

idag har jag legat på soffan hela dagen, med
undantag för när jag gick till ica och köpte nåt
att äta. och jag är nog botad! för äta kunde jag
minsann. :) blev romanasoppa och ett granat-
äpple.
och sen runt 7 kom jag på att jag skulle baka.
så jag cyklade till ica i full fart och köpte
glutenfritt mjöl och blockchoklad.
och som jag bakade! stressade som fasen
och blev precis klar i tid för att hinna med bussen
till karln. eller ja, klar och klar.. dom var väl
något degiga men det är ju faktiskt tanken
som räknas
. jag tycker att det var en söt tanke.
jag tror jag lyckades överraska honom lite iaf.
tänkte bara att han kunde behöva lite bränsle
när han skulle plugga hela kvällen.
han blev nog lite glad. hoppas jag iaf för allt
besvär som det kostade mig.
men, det var han värd.
och en annan dag lovar jag att jag ska baka
godare muffins. för du är värd det också hjärtat.
puss,

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad Adam är lycklig att ha dig.. :D Att få sånna där överraskning :D

2008-11-13 @ 09:53:52
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0