innebandy och dagsschema

klev upp vid nio och började tagga korpmatch.

åkte dit till tio, inte ett dugg peppad. satte mig

vid samlingsplasten och väntade på de andra.

sedan fördrev vi lite tid där och ja, väntade på

match helt enkelt. en avbytare på 3x15 blev tufft.

förlorade med 5-3, bästa resultatet hittills.

och jag lyckades faktiskt få in första målet.
grattis till mig.


åkte hem sen, hoppade in i duschen och kylde

ner mig. klev ur och gick upp hit. sitter och

jobbar på bokanalysen nu, men det går inte ett

dugg bra när man har tankarna på annat.

senare ska jag hem till jenny igen för att slutföra

arbetet. sedan blir det nog lite gossipgirl och

italienska om orken inte sviker.


du skulle inte förstå, inte ens om du försökte.

och nu när allting rasar, så skulle du aldrig orka att

lyfta upp mig igen, och det knäcker mig totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0