fredag och lördag.

blidde inget bloggande igår, hade för mycket att göra och tänka
på. gick i skolan som vanligt och avslutade dagen med
skridskor på idrotten. spelade hockey och jag måste ju säga att
det var GRYMT roligt. även fast man blev tacklad i sargen. mitt
knä är blålila idag. blev dusch och stan med maja och catrin.
gick väl mest runt och tittade. var sjukt trött, hungrig och hade
riktigt ont i huvudet. ville faktiskt bara hem. träffade adam och
åkte hem till han, slumrade i soffan och fick lite mackor och fil.
började må illa igen och åkte hem till mig för att hämta mig lite.
vilade, blev lite kurragömma med willieponken, packade lite,
dusch och sen buss tillbaka till adam.
kollade på idol med ebba wilma och susanne och sen gick vi
mer eller mindre och la oss. så trötta!

vaknade runt 11 imorse. eller ja vaknat hade jag gjort minst
714ggr innan av andnöd, näsan var totalt igentäppt. sjukt läskigt.
drog oss till ca 11.30-12 nångång och klev upp och åt frukost.
kollade lite på tv och segade. fick lite massage också. ibland är
han bra snäll. (ni ska dock veta att jag fick tjata ganska länge).
sen tog vi bussen hitåt. han hoppade av vid nynäs för match och
jag åkte hem och upptäckte att min kjol från h&m har kommit.
underbart snygg! kanske slänger upp en bild sen nångång.
åkte och handlade lite med mamma och nu sitter jag och väntar
på pizzan och sedan ska jag kika på sex and the city filmen och
plugga. kul lördagkväll, NOT. men, har man prov på måndag så
har man.
puss

you are someone else, i am still right here..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0