fredag & lördag

gårdagen kändes hopplös. tjafs, sömnbrist och migrän. så jag
stannade hemma från skolan. mamma åkte till apoteket och
köpte migräntabletter och sen sov jag till ca halv12 eller nåt.
och det var verkligen så viktigt. efter det mådde jag ändå ganska
fysiskt bra, men psyket låg kvar på botten. låg i sängen/soffan
hela dagen med undantag för en lång och härlig dusch.
runt halv7 smsade maja och frågade om jag ville med  och kolla
på innebandy. och ja, vad gör man inte för att träffa henne? :)
lyckades ha väldigt roligt, för det visade sig nämligen att både
matilda och julia var med. axel också, men det visste jag ju innan.
sen kom också agge och anton och till sist louise. satt där och
pratade och hade trevligt. sen sprang jag matilda och julia till ica
en snabbis. tillbaka för att stå ute i kylan och frysa ett tag innan vi 
bestämde oss för att jag matilda och louise skulle hem till mig och
kolla på mamma mia. hade väldigt mysigt, och trevliga samtal. :')
blev en hel del sång även från våran sida. dom stannade tills strax
innan 1, och sen var det godnatt.

idag har jag väl inte gjort så mycket mer än sovit, ätit, slöat framför
tvn, städat och läst lite engelska. dagen kommer till största del
bestå av studerande, men ikväll har jag inte en aning. så ja, förslag
eller våldgästningar är välkomna.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0