en ovanligt bra måndag.

kunde verkligen inte sova igår så jag trodde på allvar
att jag skulle vara helt död idag. tveksam på om jag
skulle klara skoldagen, men faktiskt har jag inte dött
än. hade so, då mats blottade magen, aptitdödande
kan jag nästan säga. elakt men jag var inte beredd
helt enkelt. gick till vasa för italienskan, klarade läxan
någorlunda bra. repeterade lite inför provet och sen
tillbaka till matan. åt två hårdmackor och drack lite
vatten. detta var endast för att jag mådde illa men kände
att jag var tvungen att få i mig något iaf, även om det
inte var mycket.
hade matte sen och snäll som maria var så lät hon
mig plugga till träningsläran hela lektionen :) det
behövdes ganska rejält. sen satt vi där, 5st var vi, vi
som inte var där förra veckan. alla var lika nervösa.
men det gick väl okej, lite besviken är jag nog på mig
själv, borde ha ansträngt mig lite mer vid inlärning.

aja, åkte hem och la mig på soffan och, framsteg mina
vänner, somnade INTE! första ggn sen jag började på
borgis som jag inte somnar. helt fantastiskt. har inte
gjort ett dugg vettigt idag, kollat på gossipgirl som jag
bandade igår eftersom jag var borta.
det har ändå varit en bra dag, en lugn och härlig måndag.
nu kommer adam snart och han ska nog sova här om
jag inte fattade fel. får väl se vad vi hittar på.
imorgon blir det sovmorgon till 12.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0