en bra dålig dag.

har legat hela dagen idag också. har mått otroligt
illa men har faktiskt lyckats få i mig lite avslagen
cola, riskakor och några smörgåsrån, och dessa
har jag faktiskt fått behålla. tror att jag är på
bättringsvägen iaf. (y)
blir dock hemma imorgon för att se om jag faktiskt
kan äta en dags måltider normalt. skulle kunna
vara skönt att veta.
måste ändå säga att idag har varit en bra dag.
har fått så mycket inspiration, och jag har fått
fram tre nya skissar. tre nya aftonklänningar att
sy. hur kul är det inte!?
jag ska verkligen genomföra det också. jag har
dom i huvudet alla fem som jag kämpat fram.
och på papper.
(har visserligen snott en från min kusins
studentklänning, men den var fanstastic!)
längtar efter att bli frisk nu, ska visa allt för mamma.
nu är det ugly betty och efter det blir det
desperate housewives.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0