efter regn kommer solsken, och ännu mer regn...

blev lite ändrade planer igår, jag åkte hem till adam ist och vi
tände lite ljus och myste. spenderade natten tätt intill honom
och vaknade lyckligare än på länge.
stannade där till ca 2 nångång då jag tog bussen hem.
gjorde inget annat än att plugga till provet och det kändes
verkligen som om jag skulle kunna prestera någorlunda.
sen fick jag så fruktansvärt ont i huvudet och mage så att jag
inte visste vart jag skulle ta vägen. trodde att allt det var över,
har inte känt av magen på jättelänge, men det var det visst inte.
försökte få i mig lite mat men lyckades inge vidare alls, fick
avbryta och springa in i badrummet för att kräkas men jag
klarade mig faktiskt. tog lite medicin och gav maten ett nytt
försök. gick skapligt och jag gick upp till tvn. kollade på
gossipgirl och somnade strax därefter. vaknade efter 20min
och mådde hyffsat igen. tills jag bytte position.
nu har jag spenderat senaste halvtimmen med huvudet i toan
och jag måste säga att jag faktiskt tycker RIKTIGT synd
om mig själv. därmed kommer jag nog att säga godnatt för
ikväll och hoppas på en bättre morgondag.
puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare... krya på dig :)

2008-11-10 @ 09:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0