8/11 -08

catrin räddade min gårdag. hon kom hit och gjorde mig
sällskap framför tvn hela kvällen. och tur var väl det!
annars vet jag inte vart jag hade tagit vägen. tack pullan!

nu har jag precis börjat bli lite varm igen. kom hem för ca
en timme sen efter jobb i kiosken på brynäsvallen mellan
9 & 13. skapligt tröttsamt och sjukt mycket folk emellanåt.
men hann iaf lära mig musklerna på latin, några av benen
också. så än finns det faktiskt lite hopp om ett G på mån.
men det är tveksamt. hjelp!
ska snart gå och plugga igen, behövs.
sen ska jag och daniel ut en sväng och röra på benen.
ska bli trevligt. sedan blir det väl mer plugg och lite dusch
och fix innan karln kommer hit. hade planer på bio, men
det sket sig. får bli en annan gång.
tar väl en slappiskväll bara antar jag, vi har inget annat
inplanerat än iaf. men det är ju faktiskt helt okej mysigt
det med, det blir vad man gör det till helt enkelt.
puss

Kommentarer
Postat av: catrin

tack själv, snygging! :)



förresten, det var väldigt härligt att sova till tolv idag ;) haha!

2008-11-08 @ 17:05:16
URL: http://catrinoberg.blogg.se/
Postat av: matilda

äsch, tyst! jag drog iaf in lite pengar! hah, :p

2008-11-09 @ 20:46:35
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0