6/11 -08

skippade italienskan för ett tandläkarbesök idag, fick sova
ca 30min längre. välbehövt. åkte iväg till skolan, hade matte.
och jag kan helt ärligt erkänna att jag inte gjorde ett enda tal
på hela 80minuter. vi hade ju annat att prata om. majsan
ville dock inte dela med sig? (;
blev lite yoghurt till lunch där julia bara var tvungen att vräka
på cornflakes, och jaa.. sen var jag helt enkelt inte sugen
längre. gick tillbaka och hade svenska, fick tillbaka
kommentarerna till novellen och han tyckte tydligen att jag
dela för mycket på texten. men ja, ett mvg är ett mvg.
avslutade dagen med engelska, blev lite quis och goal-tittande.

tog bussen ner på stan för att hämta mina skor, och snäll
som hon var följde catrin med mig. :)
åkte hem och åt lite, satte mig i soffan. och efter ca 20min
kanske, vem får jag då syn på utanför fönstret om inte adam?
svaret på varför han var här löd:
'jag är här för att jag älskar dig'.
tossie! glad jag blev. så jag lagade till och med lite mat åt
han och vi kollade lite på tv. tiden sprang iväg och sen var
hans mamma helt plöstligt här för att hämta honom, alldeles
för tidigt ur min synvinkel. men han hade ju träning karln så
det var bara att låta honom gå. snyft... (;
nu har jag precis kommit in från min vanliga torsdagspromenad
till britta. och idag är jag på strålande humör!

och adam, jag vet att du längtar efter ett publicerande nu så
jag tänkte bara slänga in att
JAG ÄLSKAR DIG.
och att du gör mig lycklig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0