3/11 -08

jag var verkligen inte redo att lämna sängvärmen när klockan
ringde imorse. hade sovit mindre än fyra timmar av anledningar
som inte är värda att nämna.
gick som en zoombie ända fram till lunch då jag och petra
beslutade oss för att ta en tur till subway när vi ändå var på vasa.
värdefullt. fick tillbaka matteprovet sen, och jag blir så jävla
förbannad. det funkar liksom inte längre. och hon säger att jag
slarvar, och jag vet ju! jag vet precis vad jag gör för fel.
fick sluta sen så då lät vi maria kolla på våran film.
kvinnan grät av skratt. så jäkla kul, skulle säga till när uppföljaren
kom ut.
sen hade vi träningslära med hpids lärare. och hjälp vad han blev
sur över att man inte fattade? ;s
fick iaf sluta tidigare. åkte hem och kollade på finalen av gamla
topmodel.
sen spenderades kvällen med adam.
nu ska jag sova, så trött som jag är.
godnatt.


klänningen från ichi kom i brevlådan idag.
viktigt, även om glädjen inte var långvarig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0