22/11 -08

blev en lugn kväll igår. åkte till träffen med maja o
matilda o kollade på herrmatchen. inte skitkul direkt, 
jag o matilda känge oss ganska vilsna. blev buss till
stan vid halv 10, promenad till tågis och buss till
storvik o matildas far. hade ett filmmaraton inplanerat
men det sket sig när båda somnade efter halva första
filmen. jag sov till typ halv 11 imorse då det var någon
som var tvungen att smsa och väcka mig. haha, elakt.
bara för att du är morgonmänniska?
lyckades väcka matilda också när jag skulle svara på
det. kände mig ganska taskig, den sjusovarn hade
nog klarat av nåra timmar till. men ja, jag vände på mig
för att somna om igen o höll precis på att lyckas med
detta när djävulen själv smsar igen. elakt, sen kunde
jag inte sova alls. lyckades väcka matilda igen när jag
som sysselsättning spelade lite bubblejump. så vi
slog på film nummer två o kikade på den. sen blev
det frukost o kalldusch för ansiktet. började må illa
igen så när vi hade ätit klart våra mackor runt typ 14
nångång så bestämde vi oss för att det var dags för
mig att åka hem. gick till busshållsplatsen o väntade
på bussen, som matilda efter 10 minuters väntan kom
på att den inte skulle gå förrän kl 3. haha, så vi gick
till hållplatsen vid konsum o tillbaka. tidsfördriv.
nu har jag varit hemma i ca en timme, o ikväll blir det
faktiskt till att käka ute o sedan blir det bio med mina
kära föräldrar! :)
puss,

my expectations are high, you've still got a lot to prove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0