uppsala

trött som jag var efter den sena gårdagen och sömnbristen bar
det iaf av till uppsala idag. försökte sova i bilen men det gick
ungefär lika bra som att somna om när adam väckte mig kl 07.30
imorse, inte alls alltså.
väl där gick jag och malin på stan och mamma och pappa drog
vidare iväg till biltema. såg mycket snyggt men återvände hem
lika tomhänt som jag åkte dit. orken att prova saker och att lägga
ner pengar på saker fanns helt enkelt inte där. ångrar mig nu dock.
borde verkligen ha köpt scarfen på rut m.fl. men men, det är som
det är nu, går inte att göra något åt. hade en trevlig dag iaf.
senare blir det ev en promis med daniel men det lät tveksamt.
annars får vi väl se vad jag hittar på.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0