tråkig hemmakväll

jag har världens brist på fantasi just ikväll. har ingenting att göra och inte
kommer jag på nåt heller. har å andra sidan väldigt ont i huvudet, är
jättetrött och misstänker att jag börjar bli sjuk, men ändå. jag antar att jag
blir hemma ikväll, orkar inte försöka komma på något heller.
gårdagskvällen spenderades tillsammans med adam, blev en tripp till
statoil för chips och sen blev det filmmys. la även en beställning på h&m
med allt jag vill ha ur vårkatalogen utom skorna, eftersom deras storlekar
är så konstiga att jag nog måste prova dom först. men när de kommer i
butik blir det nog tre par tror jag. längtar tills allt kommer, och klänningen
från rarefashion, vecka två skulle allt levereras. ge mig januari nu!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0