tisdag

dagen har hittills bara bestått av ett stadsbesök med adam.
och mer lär det nog inte bli. mår fysikst riktigt dåligt och tror
att jag faktsikt har fått feber, för första ggn på länge. blir nog
tidigt i säng ikväll, dels för det och dels för att slippa alla
ensamma och jobbiga tankar. men får se, kanske blir lite
sex and the city också.

har börjat fundera på lite nyårslöften också. har inte kommit fram
till så många konkreta än, men några tankar har man ju.
1. lära mig att acceptera mig själv.
2. fortsätt med mina enligt vadslagning 100situps om dagen.
3. hålla hårdare i pengar och plånbok.
4. sluta göra saker mot min vilja.
5. lyssna bättre och ta till mig mer.
6. förtjäna ifks nummer 5.
7. stå upp för mig själv, lyssna på hjärtat.
8. göra det bästa av varje dag.
vad tycks?,
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0