stadsbesök och släktträff

vaknade upp idag efter en härlig skönhetsömn. sov som en
pricipessa på mina nya lakan, så det var nog inte så tokigt
ändå. sedan strax innan 12 fick malin för sig att hon skulle åka
ner på stan och byta sina jeans och hon mer eller mindre
tvingade mig att följa med. så tio min innan bussen skulle gå
så satt jag i min stortröja och trosor, med håret i världens
slapptofs mitt på huvudet. men jag hann iaf.
sedan kom släkten från pappas sida hit. dock inte alla då
leena m. familj och ari m. familj hade annat för sig. men tevligt
var det iaf. och nu har alla utom anne, osqar och emil åkt hem.
sitter och väntar på ett tele samtal från adam och sen blir det
nog lite h&m-beställning. slänger ev upp lite bilder från julafton
och från idag lite senare om pappa går med på att tömma
kameran.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0