sovmorgon, sola, adam.

skippade träningen imorse. hade så fruktansvärt ont i halsen.
så ja, vi hade ingen stud så jag började 12.40. kanske hur
skönt som helst. plus att jag fick skjuts av mamma så att jag
slapp jäkta till bussen. hade italienska och träningslära och
sen slutade vi. buss till stan och promenad upp till söder och
solaruimet. det var kanske underbart att lägga sig i ett sånt
när det var minusgrader ute.
snabbsväng på stan med adam och sen åkte vi hem hit.
han gav mig en rejäl massage, sen hjälpte han mig med
svenskan, (grammatikprov imorn), och sen var det mys!
han åkte typ nyss så nu ska jag väl försöka att hålla mig till
svenskaboken resten av kvällen, även om grey's anatomy helt
klart känns mer lockande.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0