med hjärnan på semester.

nu har huvudet tagit jullov på allvar. jag vet inte ens vad jag
tänker med. igår när jag satt på bussen så  satt jag och
pillade på en annan tjejs väska tills hon tittade på mig som
om jag var dum i huvudet och jag kom på mig själv med
vad fan gör jag liksom!? haha. helt stört.
slappa dagen idag, film på italienskan, fick tillbaka prov på
matten, gick kanon, hon hade dock inte satt alla poäng på
vg-mvg uppgifterna. fick mvg på svenskaprovet också.
sen fick vi kolla på killarnas skol-sm och sedan var det slutet
på goal och sen buss hem. har suttit med so-arbetet ett
tag och nu orkar jag inte mer. nu har jag tagit jullov, så nu
tänker jag klicka iväg det till mats.
ska packa väskan nu och åka till adam sen, har träning på
hallen kl9 så det blir en liten promenad då.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0