måndag,

har haft en riktigt tung dag idag, verkligen. så fruktansvärt trött
nu, vet knappt vad jag heter. fick skjuts till skolan av min snälla
mamma och sen rullade dagen på precis som måndagar
alltid gör. det är nog ta mig fasen den jobbigaste dagen på
hela veckan, långa och tråkiga lektioner.
fick sluta vid 3 iaf så då blev det buss hem och en tupplus på
soffan, precis som vanligt. kastade i mig lite pannkaka och
åkte på träning, och precs som vanligt så var den dödligt svettig.
jag som trodde att jag hade hyffsat bra fysik men icke.
åkte hem, duschade och packade inför morgondagen och sen
kom adam och ans mor och hämtade mig. så nu sitter jag här,
med innebandy på tvn och karln i duschen. inte superkul, men
som kompensation för att jag låter han kolla på innebandy
utan att gnälla så utlovade han en massage. hihi, välbehövligt
kan jag lova. och generöst,.
jag är nog ganska jätteväldigt lyckligt lottad som har han.
du gör mig glad baby, riktigt glad. <3

måste bara passa på att skryta lite också; hade korpmatch igår
som vi förlorade med 3-2, men gissa vem som gjorde båda
målen? :D:D:D haha, jaa JAG. händer inte ofta det inte. ;)
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0