långpromenad och luciamys

vaknade upp bredvid hjärtat imorse, hur mysigt som helst. vi drog
oss ett tag innan vi klev upp och tog en lång dusch och sen åt
frukost. tog 13.07-bussen ner på stan där han skulle shoppa
julklappar åt småbrudarna med mor sin. så jag tog bussen hem
jag och kollade på the hills, var det hela förmiddagen. (y)
tog en promenad med daniel sen, var väl ute i lite drygt en timme
innan jag var tvungen att gå in och göra mig klar och byta om till lite
tjusigare kläder. och iväg bar det till hille kyrka. syster min skulle
nämligen vara med i ett luciatåg där. och det var väl så mysigt det
bara kunde bli. en jäkla imponerande akustik var det iaf. blev hem
till lussebullar och hockey sen. fast den matchen var väl inte mycket
att hänga i julgran. har haft lite filmmys med mami och papi iaf. nu
ska jag nog slå på tvn och kika om det går nå bra. imorn är det
storhetsmatch igen, viktigaste på säsongen.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0