kioskjobb, go ask alice och saffranskaka!

klev upp kl 8 imorse för att hinna käka och göra allt jag skulle göra
innan vi begav oss till brynäsvallen. och mor min, hon börjar nog bli
lite gammal, fan hur hon körde! var en kund första timmen, inget
vidare klirr men sen vid 10 drog det igång och det var fan kö ut till
dörren. fick sluta halv 13 och det blev hem till engelskaboken;
go ask alice. den var faktiskt helt okej, sorgligt slut dock. men det
visste jag ju redan eftersom madde höglund redan hade skvallrat. hah.
har sovit en stund och nu snart hade jag tänkt att kika på reprisen
av grey's anatomy eftersom jag missade det i veckan. sedan
funderar jag på att försöka mig på att göra en ny header. får se hur
det blir med det.

nu så har mamma precis tagit ut saffranskakan ur ugnen och det
luktar jul i hela huset. mumma! längtar till julafton nu. och pappa
han har minsann sagt att han kanske tänker fixa det där sista jag
behöver för att garderoben ska bli perfekt! hihi, då kan jag lova att
jag slänger upp en skrytbild. för jag fullkomligt älskar min garderob.
17dagar kvar till julafton nu. can't wait!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0