julklappar under stress.

vaknade runt 10 idag, kunde inte sova så jag slog på tvn och drog
mig ganska länge. blev en seg dag fram till ett ungefär då jag lagade
lite mat käkade och sedan drog iväg till flanör och jobbade. slog in
hur många julklappar som helst kändes det som. det var stress så
det stänkte om det men ändå så var det inte speciellt mycket folk
tydligen. hah. men gjorde en insats för laget iaf.
fick stå och vänta på bussen ute i 25min och jag trodde att jag antingen
skulle frysa ihjäl eller blåsa bort.
nu sitter jag iaf i sängen, har dragit upp elementvärmen och väntar
på att gossipgirl ska börja igen. imorn blir det flanör igen, så om ni
har några julklappar kvar så köp dom på flanör så slår jag in dom
åt er, 13.30-17.00, haha.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0