julafton.

så då var den här, vad som ska vara årets mysigaste kväll.
finner absolut ingenting positivt just idag. alla tankar gör
mig bara ledsen. men ja, god jul på er! hoppas att eran jul
blir riktigt bra.
blev lite skinkmacka igårkvälls som tradition, där ryktades
det även om en resa till egypten nov-dec nästa år. hur härligt
vore inte det då? medel ligger på 30grader i luften och 25 i
vattnet under den tiden. önskar bara att det vore nu, nu vi
skulle åka. skulle lätt bara kunna packa ihop allt och dra.
bojkotta julafton och nyår. suck.
blir ev kanske även en weekendresa till antingen rom eller
london, men detta under våren/sommaren.
nu lär jag väl fixa mig, antar att det hör till att vara snygg så
här på julen, även om jag mycket hellre skulle springa runt i
mjukisar och den största tröjan jag kan hitta.
återigen, GOD JUL PÅ ER!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0