jag och elin är bra!

har haft en lugn dag idag. en helt vanlig torsdag, med lite oro inför
provet, men det gick ju faktiskt ganska enkelt ändå. inte så svårt som
man trodde inte. efter skolan så åkte jag till ungdomsmottagningen.
det var drop-in och eftersom jag inte kunde få någon besökstid förrän
efter jul så var jag mer eller mindre tvungen att gå dit. för efter jul är ju
p-pillerna redan slut. puckat.
fick vänta i 1,5 timme. hur segt som helst. men ja, jag och en annan tjej
hittade iallafall varandra och började prata lite och sådär, så det gick
nog ganska mycket fortare än om jag hade varit själv. när jag väl fick
komma in så tog det väl två min att ta blodtryck och få receptet förnyat. så
en och en halvtimmes väntan för ett två minuter långt besök kändes 
värdelöst och riktigt slöseri med tid. sedan blev det stan med malin och
hennes klasskompis elin. hade trevligt, och köpte lite julklappar till varann
och sådär. nu ska jag trava ner och hämta en apelsin innan jag sätter
igång med matten och son.

och under engelskan kom jag och elin på att imorgon ska alla innebandy-
tjejer göra provet, och dom som inte var där idag, så vi gick till janne
och fixade en sovmorgon till oss andra. hahah, fan vad vi är bra elin! :)
han hade tänkt film men vi röstade ner han. så imorgon börjar jag kvart
i 10 och slutar kvart i ett. so, lunch och sen idrott. kanoners!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0