fredagsmys!

har haft en bra dag idag. två lektioner och sen var dagen slut.
fick dansa på idrotten. ringdans :') hahah så fult. fick stå bakom
linus som är typ två meter lång, tror ni att jag nådde upp till hans
axlar eller?, NEJ! speciellt inte när alla skulle hoppa och hoppade
i otakt. men det var en sjukt kul lektion.
sitter och trallar på womanizer i mitt huvud nu och jag skyller
det helt och hållet på elin. hon har gått och sjungit på den hela
dagen.
röjde lite när jag kom hem, lagade mat åt mig och mamma och
sen så tog jag bussen till karln min. nu har vi precis kollat på
idol. vi är nog ganska övertygade om att kevin kommer att vinna.
ska väl kolla hur det går sedan. ska sleepa här inatt iaf. men just
nu har jag inte lust att sitta här mer.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0