farfar, solstrålen!

otroligt svårt att komma ur sängen imorse, tur att det bara är två dagar kvar,
varav en endast är avslutning. mysigt. mitt lag vann iaf julturneringen idag
också, men pepparkakorna som utlovades igår existerade ju inte. blev lite
smått sur då. haha. dagen gick fort och vi fick sluta halv 3 ist för 3. så det var
ju faktiskt riktigt skönt. gick och solade och det känns som om jag har bränt
mig i ansiktet, men det syns dock inte. tur det. åkte hem och tog en tupplur
på soffan innan farfar kom och väckte mig, blev grymt glad av att se hans söta
nuna :) haha, malin och wille hade varit hos han idag så han kom in och sa
hej när han skjutsade hem dom. han är väl en riktig solstråle han. är alltid så
glad, så skämtsam och rolig. sen gjorde jag graferna till so-arbetet. myste
lite med adam som somnade medan jag satt och pillade med  excel. nu sitter
jag i sängen med en tekopp. ska försöka fixa ihop arbetet nu.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0