ett släng av positivitet

haha!, ibland finns det trots allt bra och glädjande ting.
kommer ni ihåg den här?

från rare fashion kommer den och jag tycker som sagt att den är
supersöt. fann idag såhär på julafton att man har gjort en påfyllning
av skönheten. gud så glad jag blev och klickade genast på "lägg i
shoppingbag". 314:- med stundentrabatten som man får med csn-
kortet. sen visade det sig också att jag minsann hade fått 300:-
tillgodo sen krånglet med klänningen som jag beställde från ichi!
alltså, klänningen i fråga kommer att kosta mig 14:- plus frakt och
postförskott! hur bra är inte det!? är überlycklig just nu, över det iaf.
2-3dagar för leveransen, men det är ju massor med röda dagar nu
efter jul så den kommer nog i början av januari, men ändå! WOHO!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0