december 22nd,

klev upp tidigt imorse för att hinna färga bryn och fransar innan
det var dags att gå till bussen och slå in julklappar i 5timmar.
ganska tröttsamt och hade grymt ont i hälarna eftersom man
inte fick sitta och ännu ondare i ryggen eftersom borden var så
låga. åkte direkt därifrån till min sista träning med ifk gävle
junior elit
. sorgligt kändes det och ännu värre var att det bara
var sju och tränade varav fyra var hilletjejer.
så nu efter nyår börjar jag alltså med damlaget som ytterback.
känns ju positivt, riktigt positivt men ändå väldigt oroväckande.
åkte hit sen, till adam där jag sitter nu, åt salladen som jag
hade med mig. ikväll blir det tv och sånt.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0