dagen efter

såhär dagen efter är jag nog ändå ganska nöjd med julen. har hunnit
svälja allt som hänt och tänkt efter riktigt. jag var verkligen missnöjd igår.
jag var så inställd på saker jag hade önskat mig och verkligen ville ha
att jag inte kunde glädja mig över det jag fick. och jag måste säga att nu
skäms jag, för jag fick bra saker nu när jag har tänkt efter.
så nu sitter jag här med min nya bärbara dator i knät och bloggar. och
det är ju inte illa pinkat faktiskt. fick sex and the city-skolådan också, med
alla säsonger, en mysig tjocktröja, vantar och presentkort av syrran, pengar
av farfar, satinlakan av mormor. kan ju tycka att sånt är tråkigt att få, men
när jag kände på dom igårkvälls så var dom ju hur mjuka som helst! kan
ju lova att det lär vara de dyraste lakanen vi äger i det här huset. haha!
har utan tvekan glömt något, men jag orkar inte sitta och tänka efter.
klockan 8 tog jag bussen till adam iaf och firade lite tillsammans med
han. tror nog att lyle & scott-tröjan jag hade köpt dög, han såg ganska
nöjd ut iaf.
jag fick en liten bok. en bok som han har suttit och klippt in våran historia,
hur vi träffades, vad vi gjorde, saker vi sa osv. cutiepie! hihi.
eftersom han inte hade köpt nåot åt mig så sa han att jag skulle få köpa
något för ca 300:- av hans pengar sen.
blev ett långt inlägg, men det fick bli så.

idag har jag vaknat upp med adam, duschat, åkt till siba, hem och till    
mormor och nu sitter jag här och försöker installera lite program på
datorn. ikväll ska jag nog tjuvkika på första säsongen av satc fast jag har
lovat matilda ett maraton ;) hah.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0